Uz lansiranje nove formulacije i pakiranja jednog od vodećih lijekova na tržištu koji se koristi kao nadomjesna terapija za liječenje bolesti i poremećaja rada štitnjače, stabilan način obrade upita pacijenata Merck prepoznaje i proaktivno planira. Tango je konkurentnim cijenama i fleksibilnim CRM sustavom, koji je u potpunosti razvijen unutar kuće, zauzeo vodeću poziciju u ulozi info linije. Spomenuti CRM sustav prilagođen je za Merckov opsežan i kompleksan FAQ (agentima su relevantni dijelovi informacija dostupni po potrebi), a podržava i masivan sigurnosni sustav s ciljem obrade zahtjevnih uvjeta prikupljanja podataka i izvješćivanja regionalnih ureda Merckovog tima. Ljepota razvoja ovog sustava bila je u direktnoj suradnji s klijentom te potpunom odgovaranju na njihove potrebe. tango danas obrađuje sve upite, ali sa spoznajom da eskalacije mogu odmah biti upućene Merckovim medicinskim stručnjacima. Ova usluga odličan je primjer kako se dvije kompanije mogu udružiti na sasvim različitim poljima s ciljem pružanja jedinstvene usluge.